Sjuka barn..

2010-11-15 - 21:35:27
Min lillsnoddas går runt här i sin gåstol, jättedålig är han så han vill mest vara i famnen men ändå inte, snoret rinner, ögonen rinner, maten åker upp igen pga allt slem i kroppen och hostar gör han som aldrig förr..



Blev ett avbrott i skrivandet, fick ta upp min lillsnodd, han ville vara i min famn och somna så nu ligger han här bredvid i soffan och sover, min stackars stackars bebis :-(.
Imorgon ska dom två andra till dagis och jag ska bara mysa med Rasmus och få honom att må bättre på alla sätt jag kan..

Har inte hunnit mkt mer idag med än städat och plockat undan, lagat mat och tagit hand om lillas.. Eller jo jag somnade faktiskt 2 timmar när Johan kom hem, känner mig inte helt 100 jag heller.

Till middag blev det iaf hemmagjorda hamburgare med köpta pommes, orkade inte göra något mer avancerat men jääklar vad gott det var idag.. Yummie!!.. Försöker ju fortfarande gå ner i vikt men har bestämt att jag äter det jag gör, förutom att byter ut vanlig pasta till fullkornspasta, dricker bara vatten, äter mörkt bröd, och tar mer av sallad och kött än av pasta, potatis och ris.. Jag tror jag gått ner lite eller iaf krympt lite i midjan, allt sitter inte lika tajt längre, har ju även börjat gå mer än jag gör annars.. Men det känns riktigt bra, denna livstil med undantag kan jag absolut leva med!! Det kanske blir beach 2011 iaf :-). Men beach 2012 ser jag ännu mer fram emot, varför säger jag inte ;-)..

Postat av: pinkii

ska du fixa boobsen till 2012 ;P

2010-11-16 - 14:43:36
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0