Sanning 1 av 30

2010-11-27 - 20:18:11

Presentera mig själv:


Madelene
heter jag, kallas oftast för Madde. Gillar egentligen mitt fullständiga namn bättre men Madde är standard om man heter Madelene.
Jag fyllde 25 för några veckor sedan och är stolt 3 barnsmamma till mina små huliganer, eller små och små, tiden springer iväg, min äldsta son Emilio blir redan 4 i Januari, min dotter Micaela bli 3 i maj och min yngsta son Rasmus blir 9 månader i mitten på december. Jag har även en underbar sambo, 2 hundar och två katter. Fullt hus säger dom flesta, men enligt mig är det kärlek delat med kaos

Jag är som person väldigt utåtrikad men innerst inne är jag en väldigt tänkande och osäker person, jag trivs bra bland folk men jag trivs än bättre hemma sittandes i soffan framför tvn för att få slappna av och tänka.
Jag trivs med att pyssla, fixa, planera och skriva listor (på det mesta man kan tänkas skriva listor på/om, men även sådant som verkar ovettigt att skriva listor om).

Just nu är jag mammaledig men till våren börjar jag plugga igen, denna gång blir det historia A igen! Detta gör jag för att komma in på polishögskolan någongång i framtiden, när? det vet ingen!..

En dålig egenskap som jag har är min envishet, jag tycker verkligen inte om att ha fel (eller vem gör egentligen det?!), det kanske är en bra egenskap men i mitt fall är det en egenskap som får min omgivning på dåligt humör. Men en av mina bästa egenskaper är att jag alltid lyssnar till andra och försöker sätta mig in i andras situationer för att kunna förstå dom till 100% och det gör nog att min sämsta egenskap envisheten försvinner bakom min bästa egenskap!

Något som jag ÄLSKAR med mig själv är mina smilegropar !






Vill du också anta utmaningen? Lämna bara en kommentar, och kika i kategorin "Sanningen om mig" för att se hela listan med sanningar.

Postat av: malin med maja

åh vad skoj att du också har en dröm om polis yrket...Här har du en till..!

Har också historia a som jag en gång precis när jag blev gravid med maja , då började jag plugga det på komvux men hoppade av, suck...Tänkte ta den kursen genom NTI, som jag gjorde med min engelska kurs.

Kanske vi kan puscha varandra att plugga och att komma in!!

2010-12-02 - 22:32:32
Postat av: Madde

Svar: Malin.



Va kul :-).



Vad är NTI? Jag hoppar att plugga i vår tänkte jag och tar det till hösten, måste få lite sol och värme för att få upp intresset till att plugga igen :-), men pusha varann låter som en toppen idé.



Kram

2010-12-02 - 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0