Perkele..

2010-11-16 - 15:35:39
Den här dagen började rätt mysigt måste jag säga, mysiga barn,började med frulle, 2 hade feber och Emilio som aldrig annars vill sitta i soffan och bara mysa ville det så vi satt under hans spiderman täcke och myste massa, Micaela ville faktiskt också som enda friskt barn idag mysa så hon satte sig också, rasmus gick runt i gåstolen en stund tills han också ville vara med.. Hääärligt!!

Sen somnade både Rasmus och Emilio med Mickis gav sig inte och sskulle promt väcka dom så sagt och gjort väckte hon rasmus sen var kalabaliken igång, Mickis har bråkat typ hela dagen sedan dess, rasmus vill vara i famnen och lilla hunden är en jävla nöt, någon som vill köpa henne är det bara hojta till!!

Åh va jag är frustrerad just nu, ett barn mellan 1,5 - 3 år är fanimig den värsta tiden tror jag, bara trots trots trots, eller utvecklingsfaser som endel så fint kallar det, micaela verkar ha tappat öronen eftersom hon inte hör vad jag säger för fem öre.. Okej, 4 års trotsen är inte heller att leka med men då vet dom iaf vad man säger men dom skiter bara i det! Då vet man att man gjort sig förstådd och kan ge sraff utifrån det , exempelvis, ingen saft till maten, inget lördagsgodig, in på rummet etc..

Idag tror jag att jag ska göra köttbullar, potatismos och brunsås eller kantarellsås, men jag får se hur jag känner sen, det ligger iaf 1,5 kg köttfärs på upptining som jag ska använda..

Perkele , jäkla trotsålder..
Postat av: pinkii

haha vad e det för ras på nöthunden :D:P

2010-11-16 - 15:56:14
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/
Postat av: pinkii

haha vi har det inte lätt alltså med våra män ;):P min får med betala allt hela tiden hahaha! men det gör han så gärna bara jag e tyst sen :) synd att det inte var en mindre hund då hade jag slagit till! <3

2010-11-16 - 16:32:32
URL: http://pinkiibooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0