Min födelsedag

2010-11-01 - 20:24:30
Ja idag fyller jag 25 och det har firats sedan i fredag :-). jag har haft kanonbra dagar och är helnöjd, vissa icke bra saker har hänt men i det stora hela har jag haft bäästa dagarna på VÄLDIGT länge..

I fredags efter Johan kom hem från jobbet färgade han mitt missfärgade hår (sedan dagen innan), denna gång blev det rätt men jag vill egentligen bli ljusare än jag blev men det tar jag till sommaren :-).
Sedan kom mina föräldrar och bröder hit, Jag , Johan och Tomas blev skjutsade in till Rebecca i Södertälje där vi fixade i ordning allt för festen och sedan kom Mia som sminkade mig inför kvällen :-)..
Alla fick en varsin fördrink när dom kom, kanongod blev den, jag ändrade mig med vinet då jag testade den innan, så det blev  2cl brännvin special, 2 cl hallonlikör, resten Sprite och frysta hallon, den gick hem hos samtliga, jag svepte nog 5!! st.. Vi hade en kanonbra kväll, mycket skratt och kanske liiite väl mycket alkohol (iaf för min del) men roligt hade jag.. Sedan rörde vi oss ut i Södertäljes (skitkassa!!) uteliv. Där sätter jag stopp för att berätta mer angående det..
Jag bara ÄLSKAR mina vänner!! Fick presentkort på VILA, SPA-set från The Body Shop (helt ljuvlig doft), vin och Jättefina ljus :-)..

Lördagen var jag inte så bakis som jag trodde så jag rullade hem till becca vid 12-tiden för att hjälpa till att städa undan det sista :-), sen blev det hemfärd och sedan vilade vi i princip resten av dagen (så gott det går med 3 barn)..

Söndagen blev lugn den också, på eftermiddagen åkte vi hem till min pappa och åt där även min mamma och mina bröder var, jättegod mat men det är inget ovanligt :-). Ryggbiff (Entrecoté?) i lergryta, potatis och rödvinsås, jag nöjt!!..  Fick även där present , pengar!! Wiie..

Utav Johan fick jag en mixer , 2 böcker, helt jäkla perfekta presenter!! Han vet vad jag vill ha :-)..

Johan har vart världens bästa kille denna helg..

Idag nu på kvällen kom Johans föräldrar och fikade lite och så fick jag ännu mer presenter, bland annat en elvisp , mina går alltid sönder så har inte haft någon på 6 MÅNADER, så nu är jag såå glad att jag fick en :-)..

Så idag blir JAG 25 år.. Sjukt.. var tog dessa fem år vägen sedan jag blev 20?!


Här var man nog redan rund under fötterna :-).. Min fina vän Rebecca bredvid!

jag och Johan..

Mia & jag :-)


jag & Tomas (& skumpan ;-) )



Fler bilder kommer typ imorrn :-)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0