Jul!

2010-11-17 - 09:31:44
Okej, det är ett tag kvar till julafton med det är julklappar som ska funderas ut, köpas och slås in.. Jag har verkligen ingen aning vad jag ska ge barnen, dom har det mesta..

Har ni några förslag på julklappar till Emilio 4 år, Micaela 2,5 år och Rasmus 9 månader ?

Emilio
gillar ju egentligen inte så mycket, han är ju väldigt aktiv och har en bobby car, cyckel (som han cycklar med inne under vinter halvåret) och en kickbike eller vad sjutton dom heter.. Han gillar visserligen att pärla men pärlor har han så det räcker och blir över.. Det enda riktiga han gillar är spiderman och det har han i princip alla kläder som finns att köpa av.. Oj så svårt..

Micaela gillar det mesta, bilar, dockor, mys m.m, så till henne funderar jag på en dockvagn och en docksäng men jag vet inte än..

Rasmus har jag verkligen INGEN aning.. Någon aktivitetsleksak kanske? men vad? Gåstol, gåvagn, hoppgunga, fischer price hund, en "kakburk" som låter och sjunger och en giraff som man lägger bollar i som blinkar och låter, allt det har han redan efter dom andra.. Så ge mig ett bra förslag på något riktigt kul!!

Emilio fyller dessutom år den 12 januari och då är det födelsedagspresenter som gäller, det blir ännu svårare, har vart likadant dom andra åren, man har försökt delat upp men då har han fått massa andra saker från mormor, morfar, farmor, farfar etc som vi planerat i födelsedagspresent, jättebra givetvis men svårt att komma på något nytt..

Jag och Johan förväntar oss inga julklappar men OM vi får något vill vi ha presentkort på IKEA..

Postat av: Carro

Är det en säng ni vill ha? Jag vill också köpa den!! :D Man får hoppas på att tomten är generös i år men känns som om att så är icke fallet. ;)

2010-11-17 - 17:49:54
Postat av: Fia

Jag känner ungefär likadant med barnen, spec M. Men jag har ändå lyckats få ihop en önskelista/inköpslista. Han älskar att räkna/skriva och lyssna sagor. Så jag har köpt en mattebok (4-6år) som är lite rolig och klurig, man får också små guldstjärnor som man kan klistra på om man klarat en sida osv. Har också hittat två böcker. Bröderna Grimms samlingsbok på Bokia och "365 korta godnattsagor" från Ica maxi. Till C blir det docka och dockvagn och lego.

2010-11-23 - 14:35:58
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0