Jätte tråkigt..

2010-11-25 - 12:02:51
Jag VET att jag har vart urusel att blogga senaste veckan men det har verkligen inte funnits tid för datorn, sitter mest och surfar med mobilen eftersom jag inte har tid att sätta mig i soffan och bara vara men jag tänkte jag skulle passa på nu :-).. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen hämta dom stora barnen, Rasmus sover lite..

Tände en brasa direkt när jag gick upp imorse sedan när jag lämnat barnen på dagis och städat undan lite så tände jag ljusen i mitt falska änglaspel. Myspys.. Några stjärnor har även kommit upp i fönstrena, och lite annat småpynt.. Vill inte pynta för mkt i år eftersom vi får så mycket slipdamm medans köket görs om. Nu är golvet nästan helt klart i hallen, listen är satt och kaminen är även den installerad som jag nämnt tidigare. Skönt att det börjar hända saker.

Här snöar det en himla massa och stora flingor är det, borde egentligen gå ut och skotta men det känns såå onödigt eftersom det snöar så rikligt just nu..

Nu vaknade min lillsnutt och vill även han sitta vid datorn..

Jag läser Fias blogg och har tänkt att göra som hon, det är att i följande 30 dagar berätta en sanning om mig själv :-), första kommer senare idag/ikväll, så håll utkik :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0