Inte idag..

2010-11-12 - 11:52:49
Tröttheten fortsätter, har försökt knåpa ihop ett inlägg sedan jag startade datorn imorse men jag blir avbruten hela tiden så jag glömmer vad jag ska skriva.. Sitter och funderar på vad vi ska äta idag, hade redan bestämt att det skulle bli soppa med vitlöksbröd men känner absolut inget sug efter det så jag måste komma på något nytt men vet inte alls vad.. Förslag?!



Såhär blev Emilios stol efter ommålning, Johan målade den vit och jag målade dit namnet, jag vet att jag inte är någon konstnär men nog fasiken blev det snyggare med vit istället för den vanliga träfärgen ? :-).. Micaelas stol ska givetvis också målat men det får vänta lite..

Postat av: Fia

Våran hall är liten och avlång. Det finns liksom ingen plats för någon bänk eller byrå om man inte har den bakom trappan, men det känns lite tråkigt det också. Dessutom så skulle man behöva bygga den på plats, eftersom det är så smalt in för att att komma bakom trappan :-(



Jag har funderat på såna "skoskåp" förut, men är det inte väldigt jobbigt på vinter. När det rinner om blöta skor/stövlar?

2010-11-12 - 23:15:06
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0