Installation.

2010-11-17 - 09:16:08
Nu är dom här 1 vecka för tidigt och installerar kaminen, men jag klagar inte! Dock måste sotaren komma hit innan vi börjar elda och dom kommer den 30onde.. :-)..

Skönt att ha det installerat och klart, snyggt kommer det bli, just nu är det bara ett hål i taket och två polacker som jobbar hååårt :-)..

Har precis lagt Rasmus för förmiddagsvilan, Emilio är hemma med mig idag eftersom han hade feber igår, han får vara hemma hela veckan, mickis fick gå idag eftersom dom skulle instellera kaminen så dom fick möjlighet att jobba utan att 2 barn springer runt benen på dom, det räcker med ett barn..

Idag har jag ingen aning vad vi ska äta faktiskt, funderade på kycklingwok men känner inget sug efter det.. Det dök upp lite oväntade problem (problem är väl förresten alltid oväntade?) med kaminbygget.. jag hoppas det löser sig redan under dagen, för det här känns inte bra!!

Men allt blir bra till slut, så är det ju..
Postat av: Elin Löwstedt

Vi åt kycklingwok igår! Tips på god sås att ha till för att göra det lite mumsigare är att blanda Kesella Lätt med sötsur sås! Vår Kesella hade hunnit bli dålig så vi tog gräddfil och det funkade bra också. Men jag tycker nog det är snäppet godare med Kesella :)

2010-11-17 - 09:37:43
URL: http://elinlowstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0