Inredning..

2010-11-15 - 12:13:18

Jag älskar allt som har med inredning, renovering m.m att göra, så jag undrar nu om ni mina kära blogg-läsare har några bra tips på såna bloggar? :-)..
Just nu är det ju som sagt mycket på gång i detta hus och tänkte att medan jag inväntar alla grejer ska jag försöka hitta något billigt trä matbord med sex tillhörande stolar och måla om det vitt, eftersom vårat kök kommer gå i vitt & svart och sedan någon färgklick så tycker jag att matbordet även det ska vara vitt inte ek eller så..

Igår kväll var vi på IKEA för att kolla lite angående vår bänkskiva vi ska ha i köket, det gick väl som förväntat, sådär, vet inte exakt hur vi ska göra, vi beställer ju köket från ett företag som inte har svart sten bänkskiva som vi vill ha men det har IKEA men när man ska beställa måste man ha exakta mått för att få rätt bänkskiva men hur ska man veta exakta mått på ett kök som än inte finns mer än riktningen som aldrig kan bli exakt?!.. Och 5-7 veckors leveranstid var det på bänskivan så det är heller inget man kan vänta med.. Och inte tusan tänker jag beställa en ny bänkskiva om denna inte blir de rätta måtten för då får man stå för hela kostanden själv för en ny (!) skiva.. Måste ringa till köks-leverantören ang det så allt blir rätt innan jag lägger beställningen..

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0