In & Finn

2010-11-29 - 21:22:20

Jag älskar stilen "Shabby chic" men har svårt att hitta snygga och samtidigt billiga detaljer i den stilen , har hittat lite smått på några ställen men idag var jag inne på "In & Finn" och hittade MASSA jag vill ha, till bra priser dessutom, har inte vart där på säkert 1 år och nu har dom bytt lokal det en mycket större och fräschare så när köket vårt är klart vet jag var jag kommer spendera mina pengar! Idag hittade jag en Thé låda jag gärna vill ha men just nu tillåter inte plånboken några sådana utgifter så jag fick snällt gå därifrån tomhänt.

Var på IKEA imorse och skulle lämna in ritningen igen men när jag väl kom dit och dom ställde massa frågor om måtten blev jag jätte osäker och valde att åka hem och mäta igen, och tur var väl det där jag behövde ha bänkskivan 5 mm längre än jag först trott så nu hoppas jag för allt i världen att det blir rätt. Efter jag var på IKEA imorse åkte jag in till Södertälje och träffade Anny som var och shoppade, förutom In & Finn hann vi med Lindex, H & M och en lunch, som vanligt väldigt trevligt!

När jag hämtat barnen åkte jag och hämtade ut Johans julklapp, en mobil. Sedan rullade vi hemmåt, mötte Johan, städade, matade osv sedan for vi ännu en gång iväg till IKEA, där blev det en fika och sedan beställde jag äntligen bänkskivan, härligt! Nu är det bara att fokusera på att bli klara med målning, tapetsering, golvrivning, rivning av köksskåp, golvsättning m.m innan köket och bänkskivan kommer vecka 2. Att bygga nytt kök är verkligen en stor procedur, hade jag vetat hur stor så hade jag nog bett om hjälp innan., jag ser det nästan som ett heltidsjobb utöver hemmet, barnen och allt annat. MEN vad bra det kommer bli när det är klart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0