Har du en blogg som innehåller recept på hälsosam mat?!

2010-11-05 - 12:26:15
Jag tar tacksamt emot massa blogg-tips med folk som skriver om hälsosam mat / godsaker, om jag ska hålla fast vid detta hälsosamma liv måste jag verkligen hitta något som peppar mig.. Jag ska ner 10 kg!! Där ska jag stanna så det gäller inget diet som ska hålla 1 månad eller 2 för att sedan gå tillbaka till NOLL! Jag ska tillbaka till min normalvikt som alltid vart 58 kg som nu istället för 68KG!! Inte för att vikten spelar så himla stor roll men just nu är det baar deg och häng!! Promenader försöker jag ta varje dag och så fort tiden räcker till och så även pengarna blir det till att skaffa gymkort för att bygga muskler! Sålänge kör jag några övningar hemma och det räcker gott såhär i början!

Så antingen om ni har tips på bloggar med inriktning hälsosam mat/godsaker eller om ni har egna tips eller recept för att hitta ett normalbalanserat liv! Gärna recept på allt från frukost, lunch, middag till kvällsmys framför tvn..



jag ska ALDRIG bli såhär stor igen!!
Postat av: Sandra

Tack vad snäll du är :)

Era 3 är super söta dom med!



Jo kameror kan verkligen förstöra bilder men man ser ju ändå hur maten ser ut :)



Kram kram

2010-11-05 - 12:52:03
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0