Ensam mamma söker

2010-11-28 - 19:58:59

Nu börjar dagen närma sig sitt slut, jag måste erkänna att det faktiskt känns riktigt bra för jag börjar känna mig trött och vill bara krypa ner under täcket och få slappna av :-)..

Johan lägger Micaela just nu, Emilio är nog övertrött för han vill inte ligga ner, men jag lovar att när han väl lägger sig somnar han på två röda.. Rasmus sitter i sin gåstol, han sov sen middag så han får sova lite senare idag och jag ska ju ändå titta på "Ensam mamma söker" strax så det blir bara bra, "Ensam mamma söker" är nog ett av dom mest patetiska program utöver BB, Paradise Hotel etc MEN jag älskar såna program, jag är lite av ett reality freak.. Johan avskyr verkligen sådana program men jag ser dom som underhållande, det är ju inte jag som får skämmas, jag lever på andras bekostad helt enkelt ;-).

Ska egentligen köpa ny vagn i veckan men jag känner att jag på något sätt måste laga någon av mina, förstår verkligen inte hur våra vagnar kan ha gått sönder, eller jo visserligen används dom flitigt och här på landet blir det verkligen välanvända mot om man bor i city.

Nu under kvällen har jag suttit och tömt nästan hela mobilen på foton men är inte klar än, har ca 400 foton kvar men det för vänta till imorgon.



Härlig bild va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0