Dagens sanning uppskjuten.

2010-11-30 - 10:21:50

Igår när jag hämtade barnen från dagis berättade dom att Emilio varit lös i magen och att det går magsjuka på dagis, ingen höjdare men jag bestämde mig för att ha barnen hemma idag utifall att Emilio drabbats av magsjukan och som det ser ut idag har han det, inget framvägen men bakvägen, stackars mammas älskling! Jag har mått illa i flera dagar som jag även nämnt här i bloggen och jag antar att det nu kan vara någon form av magsjuka fast det inte utvecklar sig, det jag vill komma till är att jag därmed kommer skjuta upp dagens sanning som är "Det här åt jag idag" eftersom jag knappt ätit på 4 dygn och idag kommer jag äta ännu mindre eftersom jag mår mer illa, hittils har jag smakat på ett vinäger chips och ett glas vatten och det blir nog inget mer på ett par timmar. Jag hoppas inte detta utvecklas till vinterkräksjukan.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0