38 000:- fattigare..

2010-11-02 - 15:40:30
Idag ÄNTLIGEN var jag och beställde vår kamin , det blev en svart Contura 550 med glas "golv" framför. Är jättenöjd!! Den 24 november kommer dom och installerar den.. Imorgon ska jag åka och betala den, det känns dock inte lika kul, men vill man ha myspys så kostar det :-)..

Sedan hann jag även titta tapeter till köket , tror jag hittade dom vi ska ha , om herrn i huset gillar dom vill säga, men det tror jag, vi har lite samma smak, jag ville ha shabby chic kök men det blev det inte så det minsta jag kan få välja är väl tapeterna, eller vad tycker ni :-)?

Alla som har kommenterat i min blogg, jag ska svara er, tro mig men så fort jag får fram kommentarerna börjar det bugga, likaså när jag ska kommentera andras bloggar, det är vår dator!!

Imorgon ska jag som sagt åka och betala kaminen sen blir det att åka och kolla golv och spont till köket, får se vad jag hittar och vad jag köper.. Måste komma igång för nu i dagarna beställs köket!



Så kommer den se ut, shysst va?!
Postat av: Terese

Åh va mysigt! Vill också ha en kamin när jag flyttar till hus. =)

2010-11-02 - 16:31:44
URL: http://kiewa.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack snälla du för fin komplimang! Ja, det blir nog bättre snart. Jag mår redan lite bättre. Sånt lägger sig ju succesivt. Men helt över kommer det nog inte vara än på ett tag. Begravningen har vi i slutet på månaden och studierna slutar ju i december, så först då kommer jag nog varva ner helt.



Mysigt med kamin, vi har en också. inte lika fin dock. Men vi eldar faktiskt sällan i den.. det vardagsrummet används sällan överhuvudtaget.. bara jag som sitter här med datorn :-)

2010-11-04 - 13:13:40
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/
Postat av: jossan- mamma till aleksander

faaaan va snygg... har inte läst här på ett tag.. Haha läste inlägget som du skrivit om att man går från ylle till trash. Orkar inte att fok inte har mer vett än att snacka om andra! Tack för att du svara på min fråga by the way.



kramiis

2010-11-05 - 20:22:08
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0