Kärlek.

2010-05-07 - 11:16:40

När jag första gången träffade Johan var det kärlek vid första ögonkastet, något som jagnte trodde fanns men det finns! Vi har gått igenom så mycket och det tog oss  ca 1 1/2 år från det vi sågs första gången tills vi blev ett par men nu är vi starkare än någonsin men tre barn rikare. Det finns inget i världen jag hellre skulle vilja ha än min älskade familj!




Och självklart blev det nåt fel med collaget men det får vara!

Postat av: mimmi

MEN ÅÅÅÅHHHH HAHA nu vet jag varför jag känner igen er, speciellt din man "bollen" han känner ju min pojkvän :) Marsel :D hehe världen är liten, vad roligt att ni fått så många barn :) sist jag såg er med bilen hade ni bara en tror jag? <3

2010-10-21 - 17:11:20
URL: http://mimminicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0