Jag måste göra upp ett schema

2010-05-07 - 13:22:02

.. Jag har denna vecka gjort endel hemma men absolut inte allt jag borde men såhär har jag tänkt, nu blir det till att göra ett schema över det som behövs göras och sedan bocka av vart efter det bir klart..


Fredag - Baka bullar, göra tårta och sortera all tvätt som vi fått hem (har lämnat bort den under några veckor eftersom vårt vatten inte gått att använda till det..).. Varje dag tillkommer även dagssysslorna såsom att laga mat, dammsuga, damma etc..

Lördag - Dekorera tårtan, fira Mickan, märka alla kläder (evighetsjobb)

Söndag - Storstäda.

Måndag - Enbart dagssysslorna faktiskt.

Tisdag - Tvätta om alla fönster utvändigt om det inte regnar..

Onsdag - Träffa Mia & Danie..

Torsdag - Vila..

Fredag - Rensa ur kyl och frys för att planera sista dagarnas middag innan barnbidrag & löning (då blir det storhandling)..


Ja, det kan tyckas att det inte borde vara så svårt att komma ihåg detta men i och med amningen, för lite sömn och allt annat runt omkring kommer jag inte ihåg allt annars..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0