Fortsättning på bildregnet..

2010-05-07 - 10:03:14
Tycker det är så kul att gå igenom gamla foton så jag fortsätter slänga upp en massa för dom som vill se :-).. Jag ber om ursäkt att det är så B gjort med alla bilderna i rad bara men jag orkar inte ;-)..

Nähe det ville inte till att fungera så jag får testa igen lite senare :-)..

Idag ska vi bara ta det lugnt iaf, ska strax plocka fram lövbiffen så jag kan göra antingen wok eller lövbiffröra, får se vad det blir :-).. Eller ja så lugnt blir det inte idag när jag tänker efter, ska hinna baka två satser bullar för att frysa in och för att ta med till Mickans fika imorgon (vi ska ha det hemma hos barnens farmor och farfar.. Dom har ett så himla bra uterum där man kan sitta och titta över vattnet och alla båtarna (det uppskattas väldigt av barnen).. Så det brukar bli lugnare stämmning där, dit kommer även barnens kusiner, faster och hennes man och även min pappa & yngsta bror om dom är friska.. Och det räcker, vi är redan uppe i 13 pers då ;-), ska hinna göra tårtan idag åxå så den hinner dra åt sig sylten och bären ordentligt.. Yummi!.. Men jag ska verkligen försöka hålla mig ifrån allt gott nu, ska försöka hålla mig till maten bara, nu ska fläsket bort.. Måste ju våga visa mig i bikini i sommar, nog för att jag är skeptisk till att det kommer funka men vi satsar på det, det blir promenader dagligen och dra ner på målen..  Några kilo ska jag nog minska.. har aldrig vägt såhär mkt (förutom graviditeterna) nu är jag uppe i ca +12 kg från min startvikt innan jag blev gravid med Rasmus, startvikten innan Emilio vill jag inte ens tänka på.. Midjemåttet än mindre ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0