Torsdag.

2010-03-04 - 21:05:53
GUD va jag är trött, ni anar inte.. Har verkligen inte orkat blogga dessa dagar, är så himla trött.. Det är inte klokt. Emilio har blivit jätte-knepig av sin antibiotika, kanske är det för att han får magknip vissa gånger.. Inatt skrek han konstant mellan 2-5, han skrek mest av ilska verkade det som, helt hysterisk, inget fick honom lugn.. När han äntligen somnade var mina förvärkar så starka så jag trodde jag skulle in till förlossningen men jag orkade inte ens kliva upp ur sängen utan jag låg där och hoppades att det skulle gå över, jag somnade och drömmde att jag födde barn för att förvärkarna var så starka så när jag vaknade var jag alldeles kall-svettig och fattade ingenting, trodde ju att jag var på förlossningen.. Under hela dagen fram till 15.30 tiden hade jag molandevärk och sammandragningar sen avtog det, började med middagen vid 17-tiden då kom det igång igen och nu har jag både mensvärk och sammandragningar, men jag hoppas för egen del att det inte startar nu när jag är SÅ trött!!

Har iaf vart på stan idag och fikat med Elin, sen åkte vi förbi willys så jag kunde handla nödvändigheter som mjölk, bröd, välling & blöjor, pantade även en del flaskor och vad tror ni jag gör? Glömmer trycka ut pant-kvittot, det stör mig fortfarande, måste iaf ha vart en 30kr.. Och i vanliga fall är jag inte såhär snurrig.. Träffade även min käre farbror på Willys, han var dunder förkyld, likaså hans fru och dotter (min yngsta kusin Linnéa som blir 1 om några veckor).. 

Väl hemma gjorde jag iordning pasta&tonfisksallad, var urgott som vanligt! Till det drack jag den nya (?) BRAVO juicen "Tropisk", den är så sjukt god, både jag och johan är helt sålda i den.. Testa den om ni tycker vanlig apelsinjuice är stark..


Micaela sitter här bredvid mig och knäpper  & knäpper upp sin pyjamas och sjunger "aj aj buf" inte "buff" utan hon uttalar det "buf", det låter urgulligt!
Emilio sitter på tvbänken framför tvn och leker med "handbojor".. Dom får vara vakna länge, tills dom somnar av trötthet, då blir det mest sömn för min del.. OM det blir någon sömn..
Postat av: Nathalie

Fyyy vad jag tycker synd om er!!! Måtte de bli bättre med allt snart! Blir ju trött av att bara höra o läsa hela tiden. Fy vad jag önskar att ja kunde göra något för att hjälpa er! De är bara att höra av dig ifall du kommer på något jag kan göra syster!.. Älskar dig.

2010-03-04 - 21:32:41
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0