Måndag

2010-03-29 - 17:32:31

Sist jag skrev hade jag ju tänkt blogga igen under kvällen men det hände en liten olycka här hemma då en sur liten kille kastade en leksak i huvudet på sin syster så hon fick ett stort jack i huvudet vilket gjorde att vi hade annat att göra så jag hann aldrig blogga. Nu är hennes huvud okej men mitt mammahjärta blödde när jag såg hur ont den stackars lilla Micaela hade.. Nu borde Emilio ha lärt sig att det kan hända farliga saker när man kastar med grejer.. Vi håller tummarna för det iaf..

Sista tiden har jag faktiskt shoppat lite, det har vart massa reor och jag har haft presentkort m.m så det kändes skönt att inte ha spenderat pengar man faktiskt inte har just nu men ändå lyckats shoppa en hel del, har tänkt ta kort på endel av inköpen men har faktiskt inte hunnit, jag har iaf blivit 1 skjorta, en randig tröja, en randig mössa, ett par skor, en mysdress, 2 t-shirts, ett linne och ett par svarta byxor rikare, känns kanon med lite nytt i garderoben, hade kunnat och behövs shoppa massa flera byxor men har inte gått ner till normalvikt (vad jag vill att jag ska väga) än så jag vågar inte köpa mer..

Igår var jag på 1års kalas med Rasmus hos min yngsta kusin, hon har blivit så stor och är så otroligt söt, men jag vill inte lägga upp någon bild på henne utan tillstånd av föräldrarna så jag väntar med det tills jag frågat :-)..

Idag blir en lite senare middag för det blev en sen lunch men det blir iaf något så enkelt som makaronigryta, det är gott och lätt..

Nä nu borde jag fortsätta knåpa på matlistan innan killarna kommer hem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0