Lördag

2010-03-27 - 18:44:12
Idag är det lördag, dagarna rullar på och jag trivs verkligen som mamma till min lilla prins, han är såå underbar (det är dom andra barnen också givetvis), jag har efter dom två andra förlossningarna hamnat i förlossningsdepressioner och det är jätteskönt att inte känna av det denna gång, jag njuter av varenda minut som småbarns mamma, trebarnsmamma känns så konstigt att säga.

Idag har Emilio fått en minicross, han och Johan har vart ute nu ett bra tag och åkt så middagen är lite sen för jag är jättetrött men jag ska börja med maten nu, det blir för andra gången denna vecka köttbullar & potatis, idag gör jag köttbullarna, hoppas dom blir lika goda som Johans som han gjorde i veckan.. Jag harfått dille på köttbullar ;-).

Efter maten ska jag bada Rasmus, han har ju en vakenperiod under kvällen så det passar perfekt, sen ska vi äta kexchoklad (om Rasmus mage klarar det denna gång) och kolla senste "Wallander" filmen.. Trevlig kväll! Och så ska jag hinna blogga en gång till och lägga upp lite nya foton på kidsen..

Imorgon blir det kalas för min yngsta kusin som fyller 1, har köpt en urgullig mobil som är en hund typ, hehe.. Micaela fick en sån fast rosa när hon fyllde 1 och den var jätte uppskattad.

Nej nu till köket för matlagning..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0