Fredag.

2010-03-05 - 12:22:43
Igår tog jag 2 alvedon innan läggdags och gissa vad, jag sov HELA natten mellan 1-7, gissa om det var skönt.. Dock är jag minst lika tröt idag men kroppen måste ju återställa sig..

Åh gud va jag älskar mina barn, dom är bara föör gulliga med deras snack hela tiden, Micaela går runt och säger "spiderman, woää" som att hon var läskig när hon spelar spiderman, hur gulligt som helst.. Emilio är en riktig teaterapa som gör "knokelibonk" på allt, det vill säga, snubblar på allt m.m.. Sötnosar!

Idag ska vi ta oss till Södertälje igen, har allt till badrummet (som vi behöver för tillfället) egentligen men så visar det sig att vi inte har kvar vår spackelspade (?), grejer kan verkligen försvinna spårlöst i detta hus, jag brukar kalla Micaela för "råttan" för så fort man vänder ryggen till är hon och tar något, hehe.. Om kylen står öppen brukar hon sno med sig frukt eller grönsaker och springa och gömma sig och äta det..

Vi ska även handla lite mer strepsils för jag har såå ont i min hals, bara det inte är halsfluss för min del också.. Nu när barnen är friska..

Ikväll blir det någon lätt middag igen, vet dock inte vad än.. Funderar på pommes med "dennis korv" och sallad, det var en mat jag mer än gärna åt när jag bodde hemma om jag inte ville äta köttet som mina föräldrar gjorde till dom som ville ha, sen brukade jag alltid ha beasås & ketchup, kanske inte låter gott i andras öron men för mig är det en tur tillbaka till när man var liten :-)..

Köpte hem en ananas igår som jag aldrig hann äta men det ska jag äta idag och jag längtar redan :-)..

Veckan som kommer går nästan allt tillbaka till vardagen, barnen börjar dagis igen, jag tror dom längtar jättemkt! Emilio har sagt det men på Mickis märks det..

Nä dags att göra oss klara för att åka!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0