Bra dag..

2010-03-05 - 18:23:44
Dagen har vart riktigt lyckad, har fixat massa saker sen kom vi hem då började jag direkt med middagen, ändrade planen för middagen lite, det blev istället potatisskivor i ugn med massa vilöksklyftor i, kotletter, beasås & en god sallad.. Jag var riktigt hungrig så allt gick ner och det var mycket :-)..

Johan håller på att slipa väggen i badrummet efter han spacklat, sen ska han nog prima om han gör det idag, vi får se.. Jag gjorde en äppelpaj när jag gjorde middagen så den ska in i ugnen strax också, det blir gott gott!..

Efter middagen gick jag ut en promenad med hunden, ingen jättelång men det räckte gott och väl för min del :-), skönt var det iaf.. Så nu har jag krypit upp i fotöljen, Emilio vilar lite och Micaela leker.. En perfekt fredag har detta vart och det kommer den fortsätta vara, det känner jag på mig :-).

Tänkte att jag skulle lagt upp massa bilder idag men är så senil att jag har kameran kvar i bilen så det får vänta till imorgon, då tänkte jag även lägga upp "Veckans mat"..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0