Utgång 2009 jan

2010-02-17 - 18:31:35

Ångrade mig med överdel till leggingsen när jag hittade mitt gamla linne så det blir det istället, skitsnyggt är det..

Tyvärr ser man inte linnet så jäkla bra men snyggt är det iaf!..

 

Som sagt kanske hittar annat när jag är iväg så jag har en anledning att shoppa , haha!..

Imorrn ska jag iaf ha på mig polotröjan & leggingsen när jag åker iväg, Yeah!.. Me Like!

Skrivet av Maddeliix 30 januari 2009 klockan 20:19



Nu är det bestämt..

Fick byxorna (leggingsen) idag och det blev råsnyggt med dom och polotröjan tillsammans och sen mina svarta stövlar.. Love it så det blir nog det till jag går ut tror jag.. Polotröjan är ju så tunn så tunn så det känns som man har linne på sig (alltså värmemässigt) så det är jag inte orolig över.. Nä nu är jag nöjd.. OM jag inte hittar något på New Yorker när jag ska dit under nästa vecka förstås då kanske det ändras, haha!..

Har fortfarande inte hittat sladden till kameran så kan inte lägga in bilder än och det suuuger!.. Men fortsätter leta strax..

 

Skrivet av Maddeliix 30 januari 2009 klockan 17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0