Tråkigt slut på söndagen.

2010-02-22 - 12:53:06
Igår blev det inge mer blogga efter det jag bloggade på dagen, orsaken var att jag var så himla trött och somnade 1 1/2 timme sen började jag med middagen och precis i middagsfixet ringer min mamma och berättar att pappa ärpåväg in till sjukhuset för att har svimmat och hittats i en blodpöl av min bror så jag åker in till sjukhuset, det visar sig att det troligtvis är cirkulationen av blodet i kroppen som inte fungerar som det ska då pappa hostar hårt, inte kul! Han ser jättesliten ut och har blod över hela byxorna och ett stort jack i pannan, stackaren! Jag stannar kvar tills han får åka hem vid 21.15 tiden, då kör jag hem honom sen vidare hem så jag var väl hemma runt 22tiden, då hade barnen fortfarande inte somnat så vi la dom och då somnade alla, sedan vaknade jag av att jag hade värkar på riktigt, mensvärk m.m men såklart avtog det.. Suck!

Men iaf så vaknade vi imorse, Emilio spydde en gång, nån grej bara för nu mår han kanon igen men Micaela är genomförkyld, blöder näsblod för att hon snorar så mkt och hostar en del så dom blir hemma från dagis denna vecka..

Vi har iaf fått i oss en stor härlig frukost och alla ä på bra humör om än lite trötta.

Ska lägga upp bilder från helgen idag också men det kommer under eftermiddagen när barnen sover eller är upptagna med annat än att vara precis vid mig och pilla datorn ;-)..

Postat av: Elin

Hoppas verkligen han blir bättre snart din pappa, inge roligt alls sådant där :/



Sjukvecka alltså :/ jobbigt det också, men går ju iaf över rätt snabbt och av sig själv oftast. :)

2010-02-22 - 16:45:33
URL: http://elinsbravader.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0