Torsdag.

2010-02-18 - 23:18:21

Som jag skrev tidigare så var vi iväg idag och hämtade hem den nya bilen, alldeles perfekt blev den, passar in alldeles galant med 3 bakåtvända bilbarnstolar i baksätet men jag tror vi kopplar ur airbagen och har en stol fram bara för att. Sönt att ha lite uppsikt så dom inte hittar på hyss i baksätet (dom har ju en väldig förmåga till det).

Ang hyss, senast idag kom Micaela på en kanon idé, om jag säger nej om att hon ska få en till frukt etc för vi strax ska äta så ropar hon "mimmi" = Emilio, och ber honom att öppna kylen för tt sedan plocka fram det dom vill ha utan min vetskap. Hur gulligt som helst men "ajaj".. Dom hittar på nya saker varje dag, speciellt så den andre ska få skulden.

Har precis druckit en kopp med björnbär blad thé (som tydligen ska vara liknande hallonbladsthé då detta är slut på alla hälsokost i södertälje med omnejd).

Här är en bild på hur nya bilen ser ut (bilden är dock lånad)

Klicka för att se nästa bild
Ja, sen har vi inte hunnit gjort så mycket mer, var hos barnmorskan och läkaren, allt såg bra ut med bebis, dock har den lagt sig lite konstigt senaste veckorna och från att ha legat i fixerat läge med huvudet neråt i ca 8 veckor har den vänt sig till säte för att seda vända sig tillbaka med huvudet neråt men vill inte fixera sig igen, men det är tydligen vanligt för omföderskor då dom får bättre med plats i magen (?)..

Nu blir det sängen och imorgon ska jag försöka klura ut hur tusan jag ska göra för att mina inlägg med bilder ska visas utan att jag kopierar bilderna för att lägga in dom.

Godnatten!
Postat av: Nathalie

Fin bilen va =) Vill passa på att skriva sööta bilder på förra inlägget med! Kunde inte kommentera hm =) Min dator som är sur hehe =) Älskar dig!

2010-02-18 - 23:45:19
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0