Torsdag.

2010-02-25 - 10:39:24
Godmorgon (har egentligen vart vaken ett bra tag med känner mig nyvaken), är helt slut idag, Emilio stackaren var jättedålig inatt, vaknade vid halv 1 och mådde uruselt, frossa, feber, kunde inte svälja och var helt slemmig i halsen så han spydde till slut.. Plutten snutten! Vid 3.15 somnade han om efter en film och saft med alvedon i..

Då kunde jag inte somna om eftersom jag fick förvärkar, måste vart något som hände i magen denna gång, hade sån fruktansvärd molvärk till och från, tänkte faktiskt ringa förlossningen men eftersom det inte var några regelbundna värkar lät jag bli, som tur var eftersom dom vid 5-tiden avtog. Då somnade jag om för att vakna igen vid 8, somnade om ännu en gång och blev sedan väckt av Johan vid 9, jag var INTE glad då vill jag lova.

Micaela mår lite bättre idag och Emilio likaså, det känns skönt, mammahjärtat blöder när dom mår så dåligt! Ingen har feber och båda dricker som dom ska, micaela har t.om fått i sig en yoggi.. Emilio sitter och kollar barnprogram på "Nickelodeon" & dricker varm oboy och Micaela leker med sin docka.. Johan ska strax iväg..

Idag kommer vi som jag skrev i tidigare inlägg spendera dagen hemma, jag ska kolla om det är något som behövs göras, något som ska rensas eller liknande sen ska vi bara ta det lugnt, ska ta tag i tvätten också, blir väl två eller tre maskiner, en maskin blir ju fylld dagligen, det är svart tvätt! Jag älskar att stå och fixa i tvättstugan och vika, hänga och tvätta och känna lukten av nytvättat!.. Det ger ett lugn i kroppen!

Funderar lite på middagsmat, blir nog våfflor åt alla utom mig som nog tar något lätt, har inte vart sugen på mat på två dygn :-(, jag som älskar mat. Så igår åt dom andra korv med bröd och omelett och jag åt två rostade smörgåsar. Jag som älskar mat!!

Ni som fött barn, hur har ni känt dagarna innan förlossningen, jag tror min är på G men kanske lurar kroppen mig bara?!

En liten tävling nu då, utan pris tyvärr (förutom äran), Vilket datum tror ni jag kommer föda? Närmast vinner! Jag vill att alla som läser gissar nu :-).. Jag är beräknad den 17 mars.
Postat av: Louise

Tror du kommer föda 28 februari :D

Eller 3:e mars..

2010-02-25 - 10:56:50
URL: http://skaprattan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hmm 7:e eller 12:e mars ;)

2010-02-25 - 11:14:25
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/
Postat av: Elin

8e mars fortsätter jag tro på :)

2010-02-25 - 17:41:22
URL: http://elinsbravader.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0