Tisdag.

2010-02-23 - 22:06:46
Har vart en okej dag, har hunnit med en hel del, trodde Micaelas värsta förkylning var över idag och dagen gick som att hon höll på att bli frisk men pang vid 17-tiden så är hon lika dålig igen, jag tror på förkylning + öroninflammation, fanns inga tider idag men imorrn ska vi till jouren iaf eftersom VC inte har tider imorgon heller.

Emilio mår bra!

Jag har haft sammandragning hela dagen, framförallt nu på kvällen men ja bara för att man tror så är det nog inget, molande värk har jag haft till och från i ett dygn. Det bästa är om Micaela hinner bli frisk innan bebis kommer eftersom jag ska stanna 3 dygn på BB för att jag äter taletter så känns det hemsk om jag måste lämna henne när hon är dålig, jobbigt nog att vara ifrån dom i 3 hela dygn!

Ja, annars händer inte så mkt, alla är vakna i huset eftersom Micaela är så dålig, dricker lite cola och äter vindruvor. Johan och jag hade en tävling vem som kunde spräcka vindruva under överläppen mot tandköttet, jag lyckades inte med Johan klarade det :-)..

Har packat BB-väskan nu på kvällen så jag har allt sånt klart när det drar igång, hoppas jag fått med allt bara..

Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0