Text

2010-02-12 - 09:18:36

Idag har jag hunnit..

Idag har jag hunnit med att;

- Väcka och fixa och mata Emilio innan dagis
- Köra Emilio till dagis
- Matat lillan några gånger
- Ringt prästen ang faddrar/gudföräldrar eftersom jag inte var helt säker så ändrade vi lite
- Färga håret, duschat m.m.
- Städat både badrum, Emilios rum, sovrummet och köket..
- Ätit frukost/lunch
- Lekt med lillan
- Tittat Rachel Ray och Hannah Montana

Tror det var allt..

Detta har jag kvar att göra;

- Hämta Emilio på dagis
- Bada lillan
- Göra middag
- Ringa BM
- Tvätta
- Mata lillan mååånga gånger till..

Det är allt jag MÅSTE göra. Sen tillkommer det alltid mer saker..

Håller på att lägga in bilder i datorn så senare kommer mer bilder..

Skrivet av Maddeliix 6 augusti 2008 klockan 12:25

Vad bör en fadder/gudmor/gudfar göra för sitt gudbarn?

Ja, vad tycker ni att en fadder etc bör ställa upp / göra för sitt gudbarn?

Jag valde tydligen fel faddrar förra gången eftersom dom inte hör av sig längre eller frågar hur det är med Emilio osv (Inte Linda) och vill absolut inte göra samma misstag igen, jag känner mig rätt säker på mitt val men vad anser du att man kan kräva av dom? hur pass närvarande ska dom va osv?

 

BTW, saknar mitt hår från förra sommaren sjukt mkt.. Bild nedanför!

Döm inte mina arbetskläder. hehe..

Skrivet av Maddeliix 5 augusti 2008 klockan 20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0