Text again

2010-02-12 - 09:20:50

Inte för att ni undrar men..

Bilderna ÄR påväg.. förminskar fortfarande med några avbrott..

Skrivet av Maddeliix 7 augusti 2008 klockan 23:30

Tack för alla kommentarer förresten, hihi.. Helena, jag kör nog på den mascaran du rekommenderade för det är ju endå ett helt okej pris och min syrra har jag för mig hade den förut och hon har alltid fina ögonfransar.. Mervi du får JÄTTE gärna berätta hur den där Dior mascaran var enligt dig så man kanske kan testa på den nästa gång, för den vågar jag inte köpa om den inte är bra , hehe..

Idag har vart en infekterad dag, jag och Johan har vart i luven på varandra mest hela tiden.. Jag lämnade Emilio på dagis runt 9 sen åkte jag hem och SOV i två hela timmar, eller nästan.. Med två avbrott, sen duschade jag sen hämtade vi Emilio på dagis och åkte till Media Markt och köpte två filmer Johan ville ha sen åkte vi hem för BMWn började fucka upp.. Så iaf vi åkte hem och irriterade som vi var blev det inte mkt gjort men sen bestämde sig Johan att han och Emilio skulle åka och spela fotboll så jag och Lillan åkte med sen åkte vi till johans föräldrar och pratade lite..

typ nyss åt jag middag och Johan har precis börjat titta ena filmen och jag sitter äntligen och får blogga lite, höhö.. Bilderna som jag lovade igår va? kommer strax upp.. Var så trött igår.. nä ska förminska bilderna nu.. Bye sålänge.

Skrivet av Maddeliix 7 augusti 2008 klockan 22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0