Sugen på.

2010-02-20 - 16:53:50
Jag och barnen tog ett långt, jättevarmt bubbelbad för ett tag sedan, dom ville bada och jag ville kolla om mina många och ofta kommande sammandragningar var värkar, och ja dom avtog och barnens tjat likaså, skönt var det iaf..

Vi åt ett väldigt sent och mastigt mellanmål idag så middagen blir lite senare än vanligt så här sitter vi nu, Jag och Emilio. Har ännu inte börjat sortera tvätten, lite trög i starten men jag ska ta tag i det när jag ska hänga upp nästa maskin. Har tvättat alla bebiskläder jag fick av Anna, dom var visserligen rena men jag vill att alla kläder ska tvättas med samma tvättmedel :-), älskar doften av nytvättat!

Funderar på vad man ska ha för kvällmys gott ikväll, jag är jätte sugen på ananas men det är tyvärr inget vi har hemma, kanske skulle man göra en paj eller helt enkelt hålla sig till thé och lite färsk frukt..




Imorgon fyller min kära farbror 35, hurra hurra hurra! Jag kommer dock inte åka dit då man gärna inte tar bilen mer än absolut nödvändigt i detta väder, frågan är om det ska fortsätta snöa och blåsa ännu mer och kanske hela natten..

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0