Singing bee dec 2008

2010-02-17 - 17:29:14

Kiss i sängen & sökt till Singing Bee..

ja, idag vaknade jag med ickeglädjande syn, Micaelas blöja hade läckt.. stackarn!. har kört Emilio till dagis, plockat undan lite och myst med skruttan.. Hon ska strax få bada, ska bara koka upp vatten först..

Sitter just nu och äter tre stycken "hjärtegott" med Omega3 lätt & lagom och atriva (stavas?) korv.. gott så in åt helvete..

ni kanske undrar varför jag sliter arslet av mig när jag väl får ork med tanke på depressionen men det är för att slippa tänka, ju mer jag gör desto mindre tid finns det att tänka..

Igår åkte vi till kungens kurva och kollade efter tröja till Johan men istället blev det en harley davidsson (heter det så) mössa och massa strumpor, tunna och tjocka.. Sen blev det donken mat för Johan ville ha. Jag har verkligen fått tillbaka matlusten nu igen, skööönt!

Johan var hemma nyss för vi var tvugna att fixa lite med räkningar och lån som strulade så nu är dte typ klart men ska ringa Godel åxå eftersom jag betalade in räkningarna två gånger till dom och till Telia & vägverket så får tillbaka 5000:- bra!..

Jag har förresten sökt till "singing bee", fast såhär i efterhand ångrar jag mig lite med tanke på hur jag mår.. fast jag vet inte, kanske skulle det vara bra för mig att få lite självförtroende tillbaka, inte för att jag sjunger bra för det gör jag verkligen INTE men att kunna lite texter är roooligt!. Om man säger såhär, min ton låter som en trasig moped om inte än värre! Haha men kul att skämma ut sig lite åxå!..

Nä dags att duscha för idag är jag trött och mår inte bra alls..

Skrivet av Maddeliix 4 december 2008 klockan 10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0