Shopping jan 2009

2010-02-17 - 18:27:44

Dessa har jag beställt nu..

Nu har jag beställt ett par leggings, skiiitsnygga.. Hoppas dom sitter bra! Men som tur var är det öppet köp så ska testa dom, använder ju aldrig annat än bootcut på mina byxor och liknande så får se om jag känner mig som ett häst (med stora lår och smala smalben) för då åker dom tillbaka men dom är ju för snygga att motstå tycker jag.. Hehe..

 

Måste hitta några shyssta skor till detta åxå.. vet inte alls vad jag vill ha.. tänkte ha på mig dessa och nåt snyggt långt linne om jag hittar nåt nånstans, tips? Och sen tyyyp såna skor som på bilden när jag går ut den 7e..

Skrivet av Maddeliix 29 januari 2009 klockan 13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0