SEP 2009

2010-02-17 - 23:31:14

Gud så kallt det är ute idag, det blev regnflees (stavas?) till barnen idag men även vanliga jackorna och överdragsbyxorna för man vet ju inte hur resten av dagen ser ut, sen blev det mössa, vantar, raggsockor också, nu är dom väl förberedda :-).. Tänkte först dra på dom vinterskorna men det kändes lite tidigt för det men jag vet inte, kanske hade det vart det bästa.. Dom skulle egentligen behöva ha ett par varsit par höstskor men tycker det är så svårt att hitta just snygga, bra, hållbara höstskor..

Själv använder jag mina UGGS hur ute dom än må vara, nästa månad ska jag köpa mig ett par nya för dom från förra året värmer inte lika bra längre, sitter med dom på mig i köket nu.. Plus leggings och en svart stickad tröja, myspys.. Ska strax ta mig ett varmt bad men först ska jag renskriva en uppfigt till idag..

Trött som tusan är jag idag också, vaknade vid 2, Johan också sen kunde ingen utav oss somna om fören vid 4 ungefär och så vaknade ungarna titt som tätt.. Nä okej, dags att göra nån nytta då..

Skrivet av Maddeliix 30 september 2009 klockan 10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0