Pinsamt

2010-02-12 - 09:14:45

Min pojkvän skämmer ut mig..

idag stod vi vid McDonalds och en bil kör in framför oss och ut ur den kliver Markus Fagerwall och sätter sig på trottoarkanten och äter sin burgare.. sen satte han sig i bilen.. Efter att jag sagt till Johan att jag vill ha foto på honom men vill inte störa så jag skiter i det och då kliver Johan ut ur bilen och går fram till honom och säger "min brud vill ha ett kort på dig" då svarar han "javisst, jag ska bara äta upp först" sen kommer han och vinkar ut oss hur bilen så fotar Johan mig och Markus, sen checkade han i min mobil så det blev ett kort och jadå där var det , hehe.. Och sen säger han att vi får ha det så bra och vi säger detsamma sen åker både vi och dom ..

Känner mig som 14 igen.. haha.. Men ja, ibland får man vara så..

Bilden kommer senare..

Skrivet av Maddeliix 2 augusti 2008 klockan 16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0