Pic 2008 nov

2010-02-17 - 16:44:13

Pic...

Bilder.. Hinner inte lägga upp så många för Johan & E är i badet och jag har precis diskat så dags att mata M..

Emilio i mina uggs.. SÖT!

Jag då!

 

Lillan sover ZzzZzzz..

 

Sötnöten!

 

 

Killarna läser och tittar bilder när Johan kom hem från jobbet idag..

 


Inspekterar leksaken..

 

 

Jag ser HELT dum ut men gillar bilden för det är VINTER!

 

Jag ser helt fläckig ut men wtf..

 

 

 

 

 

 

 

 

Och snön!

 

 

 

 

 

 

Julen är här! (eller inte ännu men julpynt är MYS)

 

 

Fan jag hann ju lägga in typ alla bilder så här kommer bilderna på maten åxå..

Maten innan ugnen..

 

Maten efter ugnen..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 25 november 2008 klockan 19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0