Otrogna

2010-02-17 - 17:36:01

Okej.. Fan va folk är otrogna hit och dit nu, så jävla illa! Hur fan kan man såra någon man säger sig älska så mkt.. Hatar otrohet! Visst jag kanske är dubbelsidig där eftersom jag själv vart otrogen men det var under väldiga omständigheter om man säger så!..

Men iaf har en fråga till er, om er pojkvän är otrogen med en vän/bekant vems fel tycker ni det är? Alltså vem skyller ni på, vem blir ni mest pissed of på?

Jag svarar såhär iaf: Jag anser att om Johan skulle vara otrogen mot mig oavsett det är med min närmaste vän eller med en helt okänd så är det han som gjort största felet, för det är HAN som är tillsammans med mig, det är HAN som säger sig älska mig osv. MEN om han skulle vart otrogen med en vän/bekant så anser jag att det är 40 (vän/bekant)/60 (johans) i ansvar eftersom en vän är alltid en vän, en vän ska man kunna lita på i alla lägen och även om det är en bekant ska det finnas självrespekt, man tar inte någons pojkvän/sambo/man/fästman för det är BILLIGT!.. Jag tycker det är så jävla fult gjort, riktigt illa! Och om andra vänner/bekanta vet detta är det lika fult att hålla den hemligt!. Om jag visste att en i min bekantskap vart otrogen med en annan vän/bekant skulle jag berätta det eller begära till den otrogna att berätta det själv annars gör jag det. Sen som med allt beror det självklart på omständigheter, vissa undantag finns det att hålla tyst om sånt!..

Men nu vill jag ha era åsikter!

Skrivet av Maddeliix 10 december 2008 klockan 10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0