Orka..

2010-02-12 - 10:03:44

Orkar inte gå och sova, helt stört..

Läste precis en annan tvåbarnsmammas blogg ang hur jobbigt det är att gå och lägga sig. Så äre här åxå, "orkar inte gå och sova" brukar jag säga till Johan, det är fanimej helt stört!.. hehe.. Först ska man ställa sig upp sen är det, duscha, borsta tänderna, fixa välling åt Emilio, byta en sista blöja på Emilio, byta blöja på lillan, amma och SEN sova om allt vill sig väl.. Det är verkligen ett projekt i sig!..

Glömde ju berätta att efter jag haft lillan inatt så tog johan båda ungarna ungefär 1 1/5 timme så jag fick sova sen blev jag väckt med frukost på sängen, vadå gulligt? Bacon (som jag bara älskar), äppeljuice och två rostade mackor med kaviar.. MUMS!..

Nä nu är det film-sjukling dags här. Är helt körd!.. Nån konstig ailen film eller nått.. till det blire röbetssallad & köttbulle macka, pringles chips, kexchoklad och fanta exotiska frukter (eller erotiska? ;).. Haha Linda vet va jag menar)..

Puss på er..

Stackars linda gumman att du mår så dåligt!!!.. säg till om jag ska komma förbi nåndag..

Skrivet av Maddeliix 31 augusti 2008 klockan 23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0