Ont

2010-02-12 - 15:11:26

Ont ont ont..

.. har så ont i mitt huvud, vädret tror jag.. Om 25 min är det "Våra bästa år", har ju missat det typ varje dag sedan Johan blev arbetslös men nu jäklar ska jag följa det igen, (nu har kl hunnit bli 13:00) har fixat massa, bytt bajsblöja, matat lillan, städat lite som slängts fram under dagen, hann dock inte duscha och lär ju inte hinna det innan Johan kommer hem heller, hehe.. Fräsht (stavas?), nej!

Nu under morronen/förmiddagen har vi iaf hunnit vara ute och lekt lite, emilio sopade infarten, haha.. Sen lekte vi lite inne och sen åt vi lunch sen blev det som vanligt bråk och till slut deckade Emilio, hihi.. Nu är Lillan vaken så det blev inget sova för mig men det gör inget .. Skriver mer sen, och kommer med fler bilde.r.

Skrivet av Maddeliix 22 september 2008 klockan 13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0