Onsdag.

2010-02-24 - 20:56:38

Idag har vart en lugn dag, barnen är dåliga så vi har bara vart hemma, Emilio vaknade vid 4 inatt och var helt slemmig i hela halsen och hade tappat rösten men han drack lite vatten och efter ett tag somnade han, Micaela grät till och från hela natten hörde jag lite då och då men Johan tar ju henne på natten för jag sover hos Emilio.

Vi har iaf hunnit frosta av frysen, storstäda stora badrummet i varenda hörn som finns, johan har hunnit satt upp gipsskivor i lilla badrummet och så har vi kollat film. Klockan 17.30 fick vi tid på närakuten i Södertälje så vi åkte in och det visade sig att båda barnen har hals-virus, därför har dom tappat av rösten lite, Micaela hade även dubbelsidig öroninflammation stackaren! Men nu har hon medicin och så passade jag på att handla vitaminer & omega3 tabletter åt emilio eftersom han inte äter all mat och framförallt inte fisk.

Nu ska vi kolla film en stund till sen lägga oss allihopa tror jag, Johan ska iväg och fixa massa saker med förra jobbet osv imorgon men vi blir hemma. Barnen behöver kurera sig.. Jag däremot är så less på alla dessa sammandragningar som inte leder nånstans men så är det att vara gravid ;-)..

Postat av: Nathalie

Stackars mosters små troll. Hoppas dom blir bra snart.. o nej de är inte lätt o va gravid :P Borde du väl veta vid de här laget :P

2010-02-25 - 00:26:34
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0