Oktober

2010-02-17 - 23:34:33

Tisdag kväll..

Idag har vart en okej dag men med extremt plågande huvudvärk (snarare lättare migrän) sedan igårkväll. Phu.. Höll nästan inte på att komma iväg till dagis imorse för jag hade såå ont. Det håller fortfarande i sig men ändå har jag lyckas plugga inför mitt prov imorgon en hel del vilket känns jätte skönt.. det är på ca 110 sidor så det är endel att läsa men mkt av det som står kan jag från att ha varit med på lektionerna, frågat, reflekterat och tänkt i egna banor så jag hoppas på minst ett VG, eller jag skulle bli väldigt missnöjd om det blir ett G kan jag säga, inte för att det är dåligt utan för att jag gillar detta ämne ocb borde få bättre resultat..

Idag på M.S.K (människan socialt och kulturellt) pratade vi om rasism och diskriminering, väldigt intressant. Pratade även om Sverigedemokraterna som jag personligen tror har en och annan skruv lös..

Sen har jag hunnit med att köpa nya vinterskor till mig själv, jättesnygga, jag är urnöjd, köpte även ett par fodrade gummistövlar till Emilio.. Sen köpte jag även två begagnade tripptrapp stolar *löööv them*..

Nä nu har jag inte mkt mer att skriva, ska ta och fortsätta plugga inför provet innan D.H börjar, behövde bara en kort paus först..

Imorrn är det mkt, BM, plugg inför provet, skolan (prov), plugga psykologi och skicka in det (sista dagen imorrn), veterinären med alla 4 kattungarna, efter det kommer 2 kattköpare, sen ska jag plugga psykologin ytterligare så jag inte missar något.. Phu.. kommer inte komma i säng förens tidigast 00.30..

 

 

Skrivet av Maddeliix 20 oktober 2009 klockan 20:25

Måndag förmiddag!

Har suttit och pluggat nu nästan hela morgon men några små avbrott med kattköpare som ringt osv. Men nu är jag nästan helt klar med min psykologi inlämning, skönt! På onsdag är det prov i Pedagogiskt ledarskap, faktiskt ganska nervöst eftersom det är mkt svåra ord att komma ihåg m.m.. Men jag hoppas på det bästa, tänkte börja plugga inför det ikväll efter jag blivit klar med psykologin.

Helgen har vart helt okej, några kattköpare har vart här och tingat katter, så nu finns det bara en liten pytte kvar och det är den lilatabby hankatten.. Alla verkar ha fått jättebra nya ägare, kanon.. Så i slutet av veckan flyttar troligtvis tre utav dom..

Sen har vi inte gjort så mkt mer i helgen, mest fixat här hemma, Johan har målat halva vardagsrums taket..

Nä gud va tråkigt, jag har verkligen inget mer att skriva.. Inget som händer här omkring. Nu ska jag slänga i mig lite lunch, föna håret och plugga lite till.

Skrivet av Maddeliix 19 oktober 2009 klockan 11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0