Okt 2008

2010-02-16 - 18:18:28

Såhär ser mössan ut..

såhär ser den berömda mössa ut.. I alla dessa färger finns den!.

Men jag ska åka tillägga nåt negativt om den som visserligen fixas lätt men ändå är en besvikelse.. En söm (tråd) har släppt och jag har bara satt på mig mössa 4 gånger, så det liksom nystas upp.. Men men ska fixas som sagt!

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 10 oktober 2008 klockan 14:09

ÄNTLIGEN!

Idag fick jag Emilio att sova middag, YES! Va stolt jag blir av en sån "simpel" grej.. Ursch idag har jag inte ens ork att prata med folk, Johan e hemma men jag pallar inte ens ha en konversation, än mindre sitta på msn, mobil (sms) osv.. Vet inte vad det är men har känt mig lite hängig och förkyld nåra dagar nu sen så blir jag skiiit lätt och snabbt hungrig, varför? Jag åt lunch vid halv 11 kvart i 11 och är typ döhungrig nu!

Ikväll hade jag tänkt göra köttgryta eller biff stroganoff men johan ville ha fläskkotletter, lite tråkigt men vad gör man inte för sin man, haha!.. Blir nog potatisgratäng till det, för det har jag såndär färdig i "påse" så slipper jag stå timmar framför spisen, hihi.. Är sugen på att baka eller ha nåt sött, ska iaf ta mig lite glass och grädde så fort Emilio och Lillan vaknat, medans dom sover ska jag bara softa.. Haha!..

Johan gick ut till bilen och meckade.. Nu kommer han in igen.. Det gick fort.. Nått med luftfiltret säger han..Jäjä.. Palla!..

imorrn ska vi till babysim igen, nice!..

Skrivet av Maddeliix 10 oktober 2008 klockan 14:03

Big deal..

Orden big deal är i huvudet på mig idag, tror jag tänkt det säker 10 000 gånger sedan 8 imorse, hehe..

Aa imorse gick vi iaf upp (eller vaknade) typ 7:15 eller nåt sånt. Annars brukar Emilio vakna mellan 8-9 beroende på dag och så.. Men jag fick ligga kvar i sängen till 8 då hoppade han på mig och slet fram massa leksaker.. Sedan dess har han hunnit skita 2-3 gånger, minns inte, hehe, sen ätit lunch då blev det fiskpinnar & mos, och så har han hunnit trakkasera mamma måååånga gånger. Haha.. Idag är han åtminstonde inte ens hälften så trotsig som igår, tack gode gud.. Igår var han vaken från typ 8:50 till 20:15-20:30 typ.. Jag var helt förstörd, under hela dagen skrek han så fort jag kom nära och så fort jag rörde honom skrek han så att han började hosta, phu..

Nä nu börjas det igen. dags att försöka få honom att sova innan huvudvärken tar över helt!...

Skrivet av Maddeliix 10 oktober 2008 klockan 10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0