Okt 2008

2010-02-17 - 16:18:52

Lycklig..

Gud va jag har vart lycklig senaste dagarna. Speciellt i lördags och idag..

Ja, om helgen då!.. I fredags var det trist, Johan somnade vid 21 men ungarna, Emilio och lillan sov skitdåligt under natten åxå men lördag morgon åkte vi alla till Emilios babysim iaf.. Efter det åkte vi hem och pratade lite sen bestämde vi oss att åka iväg och leta tröja åt mig.. Så vi åkte mot kista men det blev sthlm-city.. Gick runt där i säkert 3 timmar, hade jätte mysigt allihopa och ungarna skötte sig bra.. Sen såg vi lite kuddkrig på plattan. Haha.. Helt sjukt men Emilio älskade det.. Såklart! Vi hittade iaf en jacka till Johan och en ny scarf till mig.. I Like!.. Köpte jackan till Johan som en liten överraksning för jag älskar honom såå Mkt!.. Hihi.. Sen åkte vi alla till PizzaHut och åt..

Just det i fredags var vi och köpte en värmedyna till mig på netonnet lagershop.. Brabra! Min rygg har ju crashat..

Sen lördag kväll åkte vi till Maxi och köpte badgrejer och body butter.. Så när ungarna somnat hade vi lite egentid (det är det som är EGENTID gott folk, inte att lämna bort sin unge om man vill ha egentid) dom kan vara hemma men sova .. Hihi.. Men iaf under kvalitetstiden (egentiden) så badade vi skumbad och myste.. MYS!.. Även denna natt sov ungarna dåligt..

Söndagen gick vi upp tidigt, gjorde oss iordning och drog iväg till kungens kurva och köpte en tröja åt mig som jag såg i H&M katalogen och så åkte vi ännu en gång till net on net och denna gång köpte jag en mixer (ROSA).. Sen åkte vi och storhandlade..

Idag vaknade jag 6:50 eller nåt så bestämde mig för att åka iväg till kista som jag senare ändrade till skhlm till Cubus för jag ville ha ett nytt veloursett men det blev inget, därifrån köpte jag bara en body till Emilio där det står "my <3 belongs to DADDY" sen gick vi vidare till H&M (jag, Lillan & E) där köpte jag en velourtröja.. Sen gick vi till Donken, där fick Emilio ett fyrpack kykling och en lättmjölk och jag åt lilla menyn, mums.. Sen gick vi en sväng förbi Lindex där jag hade 30% rabatt så jag köpte ett skärp.. Sen åkte vi föri Johans jobb och sen hem.. Nu har vi vart hemma i typ 1,5 timme och bara myst.. Ungarna är som förbytta.. hehe.. Lillan sov från 19:40-7:40 skönt!.. Och E vaknade bara 2 gånger och ville ha en ny blöja och välling och mysa.. Hihi..

Nä nu blev detta alldeles för långt.. Hehe

Bilder på inköpen kommer sen..

Skrivet av Maddeliix 27 oktober 2008 klockan 13:55

Förstoppning

Stackars min lilla pys, han är förstoppad ännu en gång, ska hämta honom från dagis 2,5 timmar tidigare.. Vill inte ha honom där när han inte är helt okej.. Åh vill ha hem honom NU! men vill att han ska få leka lite där så att det inte blir för mkt borta från dagis..

Hade ju tänkt åka till tälje och shoppa idag men det blir inte det eftersom Milio kommer hem så får väl ta det imorrn eller under nästa vecka.. Det är absolut inte lika viktigt som min älskling..

Ska väl åka och köpa en potta idag iaf eftersom Emilio inte vill bajsa i blöjan.. Men jag skulle inte påtvinga honom något sa BVC, sen ska han börja sova i sitt rum på nätterna åxå föreslog hon eftersom han sover så dåligt..

Nä dags att duscha och göra sig mänsklig sen mata lillan och sen hämta pysen.. MammasGOS!..

Skriver mer sen..

Skrivet av Maddeliix 22 oktober 2008 klockan 10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0