Okt 2008

2010-02-17 - 16:14:46

Hur svårt kan det vara?

Hur svårt kan det vara att fatta skillnaden mellan BITTER och Pissed? 

Sandra, seriöst!.. Jag vet ju vem du är och ärligt talat så tycker jag inte man ska snacka förens man vet mer än vad du någonsin kommer veta. Och en sak till, du är bra patetisk och om du kan kommentera mina ögonbryn så kan jag FAKTISKT kommentera din vikt, vet du ens att du är FET? Fet Fet Fet.. Jag brukar inte kommentera det på andra för det är upp till alla hur man ser ut men DU, jag har fått 2 barn och jag är inte ens i närheten av dom bilringarna du redan äger UTAN barn! Väx upp eller gå och dö, mig kvittar det!.. Men OM du kommenterar i min blogg igen ska jag fan anmäla dig för trakasserier..

 

Skrivet av Maddeliix 17 oktober 2008 klockan 19:45

Sug kuk!

Ursäkta mitt dåliga ordval men alla mina s.k vänner kan suga kuk och alla andra åxå. Allt suger så jävla hårt!

Skiter i allt nu!

Hejdå!

Skrivet av Maddeliix 17 oktober 2008 klockan 14:42

Men jag då?

Idag är jag på dåligt humör.. Vet inte varför egentligen men jag bara är det!.. Så trött på allt och alla.. Så trött på att folk tror sig veta hur mitt liv är.. Ingen vet hur mitt liv är så kom inte och tro saker..

Sen är jag irriterad för igår när vi skulle sova och jag var aptrött skulle Johan ligga och prata typ 1,5 timme.. Jag var typ död.. Sen idag ska han klippa sig efter jobbet, men hallååå du klippte dig för en månad sedan, när fan ska jag få klippa mig, det var ett år sedan, ETT jävla fucking år.. Blir så arg, när får jag göra nåt jag vill?!.. never! Eller det får jag väl men det känns inte så.. När han började tjattra om att han skulle på kryssning men jobbet om nåra veckor så blev det FÖR mkt, då kan jag lova att det blir NADA dricka för honom.. För när jag åkte på kryssning med jobbet blev han sne på mig som var GRAVID för att jag inte gått och lagt mig kl 1 , vadå irriterande. Och när jag var iväg med jobbet förra sommaren så fick jag inte dricka för det lämpade sig inte. Smaka på din egen medicin herrn!..

Gud va jag klagar..

ungarna sover en stund nu och jag skulle åxå behöva sova men jag kan inte för jag har för ont och kan inte sluta tänka på allt jag skulle behöva göra eller redan borde ha gjort.. Phu..

Skrivet av Maddeliix 17 oktober 2008 klockan 12:54

Chokladkaka..

Har precis tagit kakan ur ugnen, dammsugit, gjort mig iordning (blev riktigt fint idag med smink och allt), kollat "våra bästa år", matat lillan, badat lillan, klätt på lillan.. Hehe mkt lillani!.. Nu ska jag strax hämta Emilio från dagis och hämta posten på vägen sen ska vi hem igen och äta lite för senare ska vi in till tälje och möta Johan.. Sen blire middag, tror det blir ärtsoppa, vi får se vad dagen erbjuder haha..

Har tagit massa kort på mig och Lillan idag åxå , ska ta flera på oss alla tre när E kommer hem sen tror jag att jag slänger upp bilderna här under kvällen eller så blir det under morgondagen.. vi får se.. Vad kommer på TV ikväll gott folk?

Nä dags att göra sig klar och åka. Bye bye

Skrivet av Maddeliix 16 oktober 2008 klockan 13:38

Verkligen underskattat..

Jag har kommit fram till ( till min förvåning) att

 

LINDEX har ju apsnygga kläder.. Hehe.. Har alltid kört på : Nej där finns det bara tantkläder men nej det är ju så snygga saker där, iaf om man kollar webshopen.. Kolla själv..

 

 

 

 

 

 

Det fanns även annat skitsnyggt men orkade inte spara varje bild, hehe.. Hade jag haft mer pengar hade jag LÄTT handlat en ny garderob där. LÄTT! Dock inte byxor men allt annat!..

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 16 oktober 2008 klockan 11:03

Nu vet jag..

Jah anu har jag läst bloggen från igår och nej nej nej jag tänker INTE städa bilen idag, orkar inte köra in den i garaget och ute tänker jag då inte stå för det regnar.. Fy!.. Det går ändå inte att dammsuga bilen ute nu och som sagt, nej jag kör inte in den i garaget, jag har haft körkort i strax 5 år (om 2 månader) men jag vågar fortfarande inte köra in bilen där det är trångt, jag har gjort det många gånger i garaget men inte idag, jag är för trött för att fokusera.. Hehe.. Nu har jag berättat om min vettiga ursäkt för det.. Haha!..

Kakan ska jag väl strax slänga ihop och ska köra en svart tvätt om det finns nåt svart att tvätta, Johan drog igång en tvätt igår så vet inte ens om det finns nåt mer.. Och rött eller vitt kan jag inte tvätta idag för vårt vatten är sepe.. Blä!..

 

Skrivet av Maddeliix 16 oktober 2008 klockan 10:36

ÅHHHH!!

Ser på Oprah på trean just nu och jävlar vilken snygg tunika dom visade där, blev helt såååld.. Gud så snygg den var.. En svart med gula ränder vid halsen och längst ner på den. Låter kanske urfult men jävlar va shysst den var..

Aa ska köpa lite tunikor i helgen därför tittade jag nu, hehe.. Förslag på snygga tunikor någon? Jag ska faktiskt in på cubus i helgen för jag hörde på VAKNA! Med The Voice att dom försöker bli lite mera "inne" eller vad man ska säga.. Tror det var där jag hörde det iaf.. Hehe.. Sen måste man ju springa förbi Gina Tricot, där brukar finnas shyssta tunikor osv.. Sen vill jag bara ha vanliga tröjor men dom ska gå längre ner och helst inte sitta för tajt.. Förslag?

Ja, vad tusan var det jag skulle göra idag? Minns inte, måste nog gå illbaka till gamla inlägg, hehe. Senil? Japp!.. Har iaf diskat, ätit frulle, matat lillan och lagt henne, lämnat E på dagis, städat undan småprylar överallt så jag har hunnit med en hel del faktiskt. Hehe.. Men ja, dags att kolla vad det var jag verkligen skulle göra. Bye sålänge..

Skrivet av Maddeliix 16 oktober 2008 klockan 10:24

Okej..

Nu gör man mat igen, hehe.. Gör man inget annat än äter? Jag är iofs inte alls hungrig men Johan är så han och Emilio sitter i badet och jag gör maten.. Idag blir det något så enkelt som bacon i creme fraish med smak av franska örter och pasta till det.. Det skrev jag ju i förra inlägget men tänkte vara mer specifik i detta, hehe..

E hade haft kul på dagis iaf, sovit bra, ätit bra och vart ute i skogen så han var väldigt nöjd när han kom hem med dock hungrig så vi åt ju som sagt sen fick han en flaska nyponsoppa och en falska saft så han var nöjd.. Sen dansade vi, det var skit kul.. Drog igång musiken rätt högt och sen dansade vi, haha.. Emilio och Lillani bara skrattade.. Emilio och jag dansade tills vi inte orkade mer.. Haha..

Imorrn ska jag tvätta, städa ur bilen och baka en kaka hade jag tänkt medans Emilio är på dagis.. Sen ska jag kanske dra in till tälje och kika lite kläder.. Fyller ju år strax så jag längtar efter min locktång (JOHAN) hehe, inte för att jag vet om jag får en men vill ha det..

Nä dags att duka. Hörs. Hejdå..

Skrivet av Maddeliix 15 oktober 2008 klockan 17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0