Okt 2008

2010-02-17 - 16:08:36

Morgonen

Har så dåligt samvete för imorse när jag skulle lämna E på dagis så ställde jag mig i backen för bilen fick inte plats nånannanstans och då precis när jag skulle in och lämna E så kom det en lastbil som skulle vända där så jag fick springa in med E och säga "kan vi ta ett snabbt hejdå för jag måste flytta bilen". hann bara jätte snabbt vinka hejdå i fönstret och sa även mamma kommer sen hejdå.. sen sprang jag.. Usch fy vilken dålig mamma jag är. Stackars E hann ju inte fatta vad som hände..

När jag kom hem gjorde jag iordning nudlar till frukost för alla mackor och bananer är slut.. Sen dess har lillan ätit två gånger, gått runt i gåstolen, suttit i sin matsol och lekt med alla leksaker (prasselsaker) och jag har även hunnit rint, Johan, Freddy & Pappa.. Snacka om att jag hunnit med mkt.. Nu ska jag strax bädda ordning sängen och plocka undan lite leksaker och annat smått som ligger överallt, hehe.. Sen ska jag dra igång diskmaskinen åxå, nu tänker ni säkert, OCH VARFÖR SKRIVER HON OM SÅÅÅ OINTRESSANTA SAKER.. Suck!.. Men jags kriver det för att kunna gå tillbaka och påminna mig själv, hehe.. Måste även skicka in enn jobbansökan som jag borde gjort redan igår..

Jaja dags att göra nytta sen skriver jag mer. Bilder kommer även upp. Puss

Skrivet av Maddeliix 15 oktober 2008 klockan 10:38

Doktorn..

Idag var jag hos läkaren som sagt men det gick jättebra.. Testade alla möjliga saker, 2 saker kunde hon konstatera ;

1 - Jag har UVI (urinvägsinfektion)
2 - Jag ska sluta stressa, det måste jag för min mage kraschar annars..

När jag vart där så åkte jag & Lillani och hämtade Emilio på dagis..

Nu på kvällen var jag och handlade lite till Pizzan Johan håller på att göra nu.. MUMS!.. När jag kom hem frågar Emilio mig "Va har du gjort?".. Gissa om jag blev chockad!.. Haha.. Var inte alls beredd på det..

Ja, vad har vi gjort mer idag? Inte mkt alltså!. Jag är helt slut, det är jag jämt.. Imorrn blir det ännu lugnare.. tror inte jag har något planerat på hela dagen? Inte vad jag minns nu iaf.. SKÖNT!

Skrivet av Maddeliix 14 oktober 2008 klockan 17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0