Okt 2008

2010-02-17 - 16:01:16

vilken saft?

Jag och Millan pratade om ett så "hett" samtalsämne som SAFT, Haha..

Så jag tänkte fråga er; Vilken saft tycker ni bäst om?

Jag är ju smått saftberoende så tänkte testa lite andra än bara mina Fun Light så jag behöver TIPS!

Skrivet av Maddeliix 14 oktober 2008 klockan 10:46

Kärleken försvinner?

Är det så att efter några års förhållande "sinar" kärleken eller håller den som nyförälskad hela livet? 
Jag kan många gånger känna, men varför är det inte som förut!!! Men så tänker jag; hur var det förut och när förut menar jag egentligen? När jag inte hade barn? Nej för den tiden hatade jag typ mest.. När vi fick Emilio precis? Nä för den tiden var tuff.. Inte för att jag inte saknar när Emilio var liten men jag gillar tiden med honom bättre nu.. När menar jag då? Jag vet inte själv!!.. men jag känner inte det här ni vet; GUD alltså allt är som på rosa moln.. Det har jag känt många gånger förut men inte nu.. Hmm.. Kärleken sinar eller vad? Nej för jag älskar ju Johan, tänker jag mig ett liv utan honom men någon annan får jag panik.. han är ju MIN kille, MINA barns papi.. Nä jag vet inte. Gud vilket snurrigt inlägg detta blev. Ska fortsätta äta min frukost och skriva mer sen.. Byebye..

Skrivet av Maddeliix 14 oktober 2008 klockan 10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0