Okt 2008

2010-02-17 - 15:59:20

Ont..

Har ont i huvudet men jag VET att det är pga vädret, får det alltid när det är sånt väder som det är nu, grådaskigt (stavas?).. Lillani vaknade nyss och sitter just nu och blajjar , intressant för er att veta förstår jag? Hehe.. emilio sover, lite skönt faktiskt för min kropp är trött trött trött.. Har kollat upp det där ang min mage, magknip & illamående och det verkar troligtvis vara magkatarr så har fått tid på vårdcentralen imorrn. Hon där sa att hon nästan vara säker på magkatarr så jag skulle äta banan och dricka proviva och äta lite men ofta tills imorrn..

Typiskt om det är magkatarr för jag sa det till johan härom veckan att strax kommer jag få magsår eller nåt.. Ja då några veckor senare kanske det dykt upp..

Ska kolla till E och byta på L nu och sen kolla om jag hittar nåra bilder på datorn som jag kan lägga upp. Bye

Skrivet av Maddeliix 13 oktober 2008 klockan 13:48

Sådär ja..

Nu har man hunnit mysa med Emilio i soffan och tittat disney channel och nån mera kanal (minns inte namnet) så har vi ätit frukost , där blev det filmjälk, banan, socker och havrefras, sååå jävla gott.. Emilio fick samma fast med yoghurt istället.. Sen har jag matat lillani åxå, hon tittar barnprogram med E just nu..

Fan Emilio är lika jäkla trotsig idag, så fort han inte får som han vill, så fort han inte får som han vill eller jag inte fattar vad han menar skriker han som att han har slagit sig rejält.. Men nej då är han bara arg.. Johan ringde just, han hade ju glömt sin mobil hemma så han hade dåligt samvete så han åkte hem till sin mama & Papa på rasten och ringde mig, GULL!..

Pappa, min syster & min yngsta bror var här på middag igår, alla gillade maten, min köttgryta med ris & en lättare sallad, innehållande gurka, tomat (gul & röd) och majs. Mums mums.. Har blivit lite små beroende av majs och gurka ihop. Haha.. Idag blire bara enkel korv med bröd, räksallad och rostad lök för vi ska hämta en bil vi ska låna och så ska vi hämta ut Emilios medicin.. Åh är redan hungrig, har ju mat kvar från middagen igår men tänka vänta tills typ halv 12 med att äta så jag kan försöka få Emilio att sova middag efterdet, wish me luck!.. Han är hopplös med detdär just nu, han somnar när han deckar helt enkelt.. Fan gick ju upp 8 idag och tänkte kolla våra bästa år reprisen från i fredags kl 9:50 så har dom ändrat det till 7, fan va dåligt!.. Men ska iaf kolla dagens avsnitt kl 12:50 så jag hoppas ungarna sover då åxå.. Åh längtar efter min baby! Saknar honom så när han är på jobbet..

Nä dags att göra lite nytta, släppa ut hunden b.la och byta blöja på ungarna.. Hehe..Bye bye..

Skrivet av Maddeliix 13 oktober 2008 klockan 10:45

Ber om ursäkt..

Ber om ursäkt att jag inte bloggat över helgen men har verkligen inte haft tid men idag ska jag försöka hinna blogga en hel del.. Sitter och kollar på 5an just nu, The Voice morgon eller vad det heter.. I Like it!!..
Emilio springer omkring och tjattrar och är lika söt som alltid.. Lillani ligger i sängen och myser..

Jag mår jätte illa idag, gjorde det igår morse åxå, är alltid jätte hungrig när jag vaknar, så hungrig att jag mår illa, så blir det under hela dagen om det går mer än 3-4 timmar innan jag äter igen, jätte konstigt, vet inte alls vad det är.. Så tillbaka till datorn, var och bytta första bajsblöjan för dagen, nu är man igång iaf.. Hehe..

Nä ska skriva mer sen idag, måste mata lillan nu sen är dte frukostdags.. Bye bye

Skrivet av Maddeliix 13 oktober 2008 klockan 08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0