OKt

2010-02-17 - 23:35:11

Dålig dag!

Idag är ingen bra dag, jag är toktrött och känner mig jättehängig, kanske på G att bli sjuk.. Skulle ju inte förvåna..

Var hos BM igår och jag fick en chock!! Jag hade gått upp 4 kg på 1 1/2 månad, egentligen borde det inte komma som en chock med tanke på hur mkt jag äter men 4 kg, herregud, så mkt hade jag gått upp i vecka 30 typ med dom andra, om ens då.. Nä det var inge kul att se, men vad gör man, kan inte röra mig mer än vad jag gör, tycker att jag rör mig tillräckligt, rör jag mig allt för mkt får jag så himla ont i svanken (jäkla foglossning), men iaf mitt järnvärde var typ det bästa jag någonsin haft, kanske bra att ha gått upp lite ändå, vad vet jag..

Tänkte ta ett kort på magen idag, inte för att jag ser nån skillnad från förra veckan men iaf.. kul att ha.. idag är jag i vecka 19+0.. Tiden rullar på..

Jag vill inte att detta ska bli en slags graviditetsblogg igen men dessvärre är det ju mkt det mitt liv handlar om nu, barnen, skolan och graviditeten..

Hittade en snygg mammatröja igår, jättefin från H&M men köpte den aldrig, ekonomin tillåter inte det.. är så besviken.. Börjar växa ur mina gamla mammatröjor eftersom magen är så stor nu som den var i vecka 30 med andra barnen..

Idag har jag mkt att göra, hann aldrig klart med psykologin igår så ska renskriva den nu sen blir det till skolan, ska titta en film om rasism, ska bli jäkligt intressant, sen ska jag förbi veterinären och få tre underskrifter, sen kommer det två kattköpare och hämtar två av kattungarna, matlagning, nattning av barn sen sova..

Nä ska inte dryga ut det här inlägget mera nu..

Skrivet av Maddeliix 22 oktober 2009 klockan 09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0