Okt

2010-02-17 - 23:33:17

Tack till alla er..

Tack för alla Grattis-hälsningar, Lillkillen är beräknad till den 17 mars, personligen hoppas jag att jag går över tiden några dagar om det inte är allt för tungt, ska lägga in bilder imorrn tänkte jag från UL och på magen som jag anser är enorm..

Jag har INTE skrivit om det eller berättat om det tidigare så det är inget ni missat att jag skrivit, har valt att vara tyst då jag haft blödningar och ont i magen.. Sen tyckte jag det var kul att avslöja det efter UL då vi visste kön :-)

Idag tog jag första dosen av H1N1 (heter det då?) influensa vaccinet... Jag har sjukt ont i min arm just nu, har otroligt svårt att röra den men så kanske det är med alla vaccin?

Imorrn är det UL på njurarna som gäller, har dock inte haft ont idag men kanske bäst att gå dit iaf om det en dag säger pang och gör helvetes ont..

Nä nu ska jag äta några satsumas, lägga barn sen kolla efterlyst..

Skrivet av Maddeliix 14 oktober 2009 klockan 20:10

Ultraljud idag!

Idag var jag och Johan iväg på UL och i min mage ligger det en liten frisk, sprallig kille (lik sin bror).. Visste med 99% att det var en pojke i magen och ville egentligen inte ta reda på det men har en envis sambo som trodde det var en flicka och skulle promt veta vad det var för liten krabat i magen.. Men det var kul att få veta, namnförslag önskas givetvis även om vi (läs: jag) har massa bra namnförslag :-)..

Dagens minus är dock att jag har så extremt ont i min högra njure så imorgon (har pratat med bm nyss) blir det urinsticka och sen gynakuten.. Viktiga saker denna gång eftersom jag hade hydronefros när jag väntade Emilio, pojkar alltså, ska börja bråka redan i magen ;-), Micaela började inte bråka fören vid ett år :-).. Hihi.. Bild från Ul kommer sen, då kan ni själva TYDLIGT se att det är en pojke..

Skrivet av Maddeliix 12 oktober 2009 klockan 15:16

Vad tror du?

www.aftonbladet.se/nyheter/article5885459.ab

 

Vad tror ni om detta?

jag tror han är skyldig!!

Skrivet av Maddeliix 1 oktober 2009 klockan 10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0