Nyår tillbakablick 2008

2010-02-17 - 17:52:17

Här kommer en liten tillbaka blick från 2008 - Hade dock inte bilder från alla månader i datan så har gjort det bästa av situationen!

Januari :

Emilio blev 1 år! Mammas kille!.. Big Love!

Emilio började då även dagis..

 

 

Februari :

 

Då var vi i Österrike på semester!.. *tänker tillbaka*

 

 

Mars :

 

 

Hittade jag ingen bild, men vad jag minns så hände inte speciellt mkt då alltså.. Jag var gravid, min syster bodde här.. Ja det var väl det!

 

 

April :

 

 

 

Då fick vi Nya vagnen (Phil & Ted) och så fick jag en släng av magsjuka och blev uttorkad så låg ett dygn på Huddinge Förlossnings isoleringsrum eller nåt.. Hehe..

Maj : 

 

 

Våran Lilla Micaela Carmen Nathalie föddes 4 maj - 08..

UNDERBART!

Emilio blev ju då åxå storebror!

 

 

Juni :

 

 

Var vi hos mamma för första gången sedan hon flyttade till Varberg.

Sen köpte vi även andra katten McGee ännu en Helig Birma..

 

 

Juli :

 

 

 

Fyllde Johan 27.

Sen hade vi ju semester i Varberg, jätte mys och mkt shopping!

 

 

 

Augusti :

 

 

 

Då hade vi Micaelas dop. Blev precis som jag ville ha det åxå..

 

September :

 

 

 

I september hände INGENTING! Hehe..

 

Oktober :

 

 

Det vara bara en mysig månad sen fick ju jag även endel av mitt skadestånd.. Lite rättvisa finns det!

 

November :

 

 

 

Jag fyllde 23.

Första snön kom och det var MKT!

 

December :

 

 

 

 

 

 

Denna månad har vart stressig men ändå bra på flera sätt. Och nu är det dags att välkommna 2009... Välkommen!..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAPPY NEW YEAR!

 

Skrivet av Maddeliix 31 december 2008 klockan 21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0