Nov 2008

2010-02-17 - 16:34:36

Spruta i rumpan

Jag har vart hos läkaren nu iaf, har ju haft så jävla ont i rygghelvetet så kan inte sitta, börja mig, luta mig framåt osv så idag gav jag upp och pallrade mig iväg till tant doktor.. Det visade sig att jag har ryggskott , yippie (eller inte!) så jag fick göra lite övningar så man verkligen kunde fastställa det och det var ingen tvekan om saken eftersom hon fick hjälpa mig att ta på mig skorna, haha! Men iaf så fick jag en spruta i rumpan med smärstillande men aa tycker nog inte att det hjälp så mkt men jaja lite hjälp iaf.. Sen fick jag med mig massa smärtstillande och så fick jag muskelavslappnande / insommnings tabletter för kvällarna..

Nu ska jag hämta E på dagis, han fick gå dit idag eftersom han verkar frisk nu. Jag och lillan är dock förkylda.. Vi var på jouren igår eftersom Emilio verkade ha ont i örat och där var det en vaxpropp som läkaren pillade bort så nu mår E bra igen, hihi..

 

Skrivet av Maddeliix 11 november 2008 klockan 13:40

Jag?

 

 

Stöldgods av Millan!

 

 

 

 

 

 

Namn - Madelene
Födelsedag - 1 Nov
Ögonfärg - Gröna
Hårfärg - Svart/brunt
Längd - 172 ca
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - Sambo
Stjärntecken - Skorpion
Skostorlek - 40
Är dina föräldrar skilda - Ja, skilde sig för 3,5 år sedan ca..
Skor idag - OM jag går till brevlådan idag blir det Uggs..
Rädslor - Mörkrädd..
Mål för året - Mål för nästa år säger jag istället, fast jobb som jag GILLAR! 
Det första du tänker på när du vaknar - Åh kan ni inte somna om en stund till (ungarna alltså)
Antal personer du kysst - Inte så jäkla många men runt 20 st kanske..
Antal syskon - 3
Antal piercings - Om öronen räknas så är det 2. Annars har jag bara ett gamalt hål i underläppen..
Antal tatueringar - 2

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN 

Druckit alkohol - Nej
Rökt - Nej!
Shoppat - Ja en hel del för en gångskull
Skejtat - Hehe nää...
Solat - Nix!
Haft sex - Ja

FRAMTIDEN
Namn på barn - Flicka: Novalie, Ronja, Isadora, Kornelia, Fia.
OM man inte ska räkna med vad ens egna barn heter förstås.
Pojke: Liam, Vincent, Adam, Noel.
Vad vill du bli när du blir gammal - Polis, helst vill jag ju inte bli gammal innan jag blivit det, haha..
Drömjobbet - Polis!

FAVORIT
Mat - Flygande Jacob, Köttgryta och kött i de flesta sorter..
Sport - K1, Thaiboxning.
Glass - Gameldags vanilj (ÄKTA)
Djur - Hund
Låt - Ja, just nu finns det sååå många bra!
Tuggummi - Extra med fyllning
Helgdag - Julafton
Årstid - Allt typ..
Radiostation - The Voice eller Rix FM

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja!.
Blivit dissad - Jo!
Rymt hemifrån - Ja!
Föreställt dig ditt ragg naken - Nä!
Skolkat - Ja
Sovit utomhus - Ja
Gråtit i skolan - Ja
Spytt i skolan - Nej
Velat bli modell - Nä, eller jo säääkert när man var liten, haha..
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Haha jadå..
Sett en död människa - Nej...
Ätit sushi - Nix.
Retats - Ja

THIS OR THAT
Cider/Öl - Cider, LÄTT!
Pepsi/cola - Spelar ingen större roll..
Mc Donalds/Burger king - Mc Donalds
Kärlek/sex - Kärlek!
Choklad/vanilj - Båda..
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Tv
Gitarr/trummor - Trummor
Adidas/nike - Adidas
Kinesiskt/mexikanskt - Båda!
Mtv/vh1 - Mtv
Blind/döv - Döv!

KAN DU
Gå ner i splitt - Nej
Skriva med båda händerna - Mjo...
Vissla - Nej..
Blåsa en bubbla - Ja
Ha dina ögon i kors -Ja
Nudda näsan med tungan - Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Emilio
Du pratade med - Emilio
Du msn:ade med - Linda
Du kramade - Emilio
Du skällde på - Emilio

SENAST DU
Skrattade - För en stund sedan
Grät - Haha, nästan idag, men senast igår...
Filmen du såg - Ingen aning...
Tuggade tuggummi - Igår...
Drog ett skämt - Nån dag sedan...
Sjöng en sång - i lördags..

VAD
Vad ser man utanför ditt fönster - Motorvägen lååångt bort annars en liten väg och åker.. Plus ett hus.. Om man tänker framsidan alltså.. Annars ser jag lite allt möjligt.. Från sovrummet ser jag grannens hus, ett annat hus, gräsmattan, buskar, matkällaren m.m
Lyssnar du på musik just nu - Nej
Vad har du på dej - Trosor & en fleeströja
Vad är det på din musmatta - Har ingen.. Använder laptop..

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Ja
Ljugit om din ålder - Nej
Bråkat utan anledning - Ja

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 10 november 2008 klockan 13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0